marți, 7 februarie 2012

Primul premiu

Am primit acest premiu de la Nely, careia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale, atat pentru premiu, cat si pentru indrumari.
Copiii mei sunt foarte mandri, pentru ca le-am spus ca este premiul lor.
Regulile premiului:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu

5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu


Iar acum intrebarile:

1. Care este produsul de machiaj preferat ?

- Mascara
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011 ?

-tunsoarea ''bob''
3. Care este desertul tau preferat ?

- torturile
4. Culoarea preferata ?

-mov

5. Care este prenumele tau?

- Amalia Madalina

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o ?

-
ceva din ''Cutiuta muzicala'', nu imi amintesc care anume
7. Pisici sau caini ?

-caini
Despre mine ceva ce nu am mai spus pe blog: imi place sa citesc si urmaresc cu placere postarile celor care le voi darui mai departe acest premiu:

Viorica 
Giovanna 
Dan si Ionela Dumitru 
Si tuturor celorlate bloguri din lista mea. 



Un comentariu:

  1. Ma bucur pentru reusita, dar si pentru copii! Pupici si pentru ei! O zi placuta si la cat mai multe premii!

    RăspundețiȘtergere