miercuri, 22 februarie 2012

Prajitura Fanta


  
O prajitura simpla si rapida! Dar pe cat de repede se face, tot asa si trece.
Se face un blat din 5 oua, 5 lg zahar, 5 lg ulei, 5 lg faina, un praf de copt. Eu am folosit reteta doamnei Viorica Dinu si am mixat ouale intregi cu zaharul, apoi am adaugat uleiul si la urma faina cu praful de copt.
Umplutura se face din 500 g branza, 250 g margarina si 200 g zahar amestecate bine impreuna.Se pune si zahar vaniliat sau coaja de lamaie.
Prajitura se numeste astfel, deoarece jeleul de deasupra se face cu suc Fanta si budinca de frisca sau vanilie. La o budinca folositi 400 ml suc si 2 lg de zahar. Lasati sa se raceasca putin jeleul si apoi intinde-ti-l peste crema de branza.
Eu nu am folosit suc Fanta de data asta, ci zeama de la compot de visine, de aceea are aceasta culoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu