duminică, 13 mai 2012

Tort papusa Barbie pentru Delia

           Micuta Delia a implinit un anisor si mama ei a dorit un tort papusa barbie cu rochita galbena, daca se poate. Si cu aceasta ocazie am scos papusa cea noua primita in dar de fetita mea mai mare din cutie, am imbracat-o intr-o rochie dulce si am trimis-o la petrecere.
       Nu stiu sa va spun cat de mult s-a bucurat sarbatorita de tortul ei, dar sora ei mai mare si inca un baietel invitat la petrecere au fost foarte incantati ca tortul are bombonele pe el. Cand le-am spus ca nu doar bombonelele sunt de mancat, ci si rochia papusii si florile, bucuria a fost mai mare......atat de mare incat
 si-au impartit intre ei fiecare bucatica, fiecare culoare si fiecare floricica, pana si fluturasul din par, care din pacate era din plastic.


 Rochia papusii e tort cu mousse de vanilie, iar cubuletul cu nume tort cu crema de cacao si bucatele de ciocolata.
2,5 kg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu