sâmbătă, 7 aprilie 2012

Tort ''Printesa Selena''

Mamica Selenei m-a intrebat din timp daca pot sa ii fac un tort cu o printesa dupa doua modele ale Lissei.
M-am tot gandit cum a realizat Lissa torturile, dar ea probabil are un sablon dupa care le face. Eu nu aveam asa ceva, dar m-am gandit ca voi putea desena o printesa pe care sa o decupez apoi din pasta de zahar.
Si din fericire mi-a iesit.
Tortul mi-a adus multe laude si abia a ajuns tuturor invitatilor, caci aproape fiecare a cerut portie dubla, dupa cum mi-a spus mama sarbatoritei.
Sora mai mare a Selenei, cand a vazut tortul a exclamat: ''Mami, abia astept sa fie ziua mea!''
Deci tortul a fost un succes si eu nu pot decat sa fiu foarte multumita de ceea ce am realizat si de bucuria care am adus-o micutei sarbatoritei.
Tortul a avut blat cu bucati de ciocolata si crema de ciocolata si de vanile.
3,5 kg.

Un comentariu:

  1. Buna,
    Vino si ia gifuri animate de Pasti foarte frumoase si fundaluri pentru blog...sunt gratis.
    Coltisor de Rai
    Animation Gifs Free
    O seara frumoasa iti doresc!

    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere